Wherever you go, go with all your heart ♥- @AsmizaNadiah ( Twitter )

Hope this for the last

Assalamualaikum.
Heh -.-' Mati jiwa!

Kadang-kadang kita kena lepaskan sesuatu yang kita sayang,
untuk sesuatu yang lebih baik :')

Bukan apa, sebab dah tak tahu nak buat apa.
This time ntah nak kata sedih, tu sedih tapi, buat apa aku nak terus sedih.
Dia hari-2 aku tengok happy ja kan. Why not me ?
Makin hari, aku rasa makin teruk. Rasa worst sangat.
Kadang-2 tengok dia happy dengan kawan-2 dia.
Rasa macam ntah la. Sakit hati ada. Tapi aku bgthu pun, sumpah rasa tak guna.
So, duduk diam-diam. Simpan dalam hati.
Aku yang tunggu siang malam pernah lak dia cari.
Selagi aku tak contact dia, dia tak contact aku.
Siapa aku sebenarnya? 
Kadang-2 orang marah bila kita pikir bkn-2,
kadang-2 keadaan yang dia bagi, sangat effect about our thinking.
Sometime, sedih sangat bila dengar lagu ;
'Percaya Padaku - Ungu'
'A thousand years - Christina Perry'
'You - Nur Jannah Alia'

 And ada lagi.
Mungkin aku tak sama macam orang lain, once aku sayang.
Bagi aku dia jelah yg aku sayang.
Remember what you said,
"you're still my girlfriend"
sedih sangat. mulut boleh berkata.
tpi perbuatan tak nampak pun apa yang dia ckp.
just imagine, perlu ke korang nak tergila-2 dekat orang yang langsung
tak pikirkan korang. TIDAK! 
yes, tak perlu.
 Everyday, bila keluar.
Nampak kereta dia, i mean sama dengan kereta dia. Rasa macam.
Ntah, i rather stay at home, dari aku sedih mcm tu.
Mgkin, bukan ini yang dia nak. Tapi, sampai bila nak tahan
sesuatu yang korang sayang ( this relationship )
sedangkan pihak lagi satu ignore.
Since dia balik Malaysia, kami tak baik.
Kami sangat tak okay. 
Tak boleh betulkan keadaan kalau sorang je nak kan keadaan macam tu.
Lagi satu buat tak tahu kan? 
Tak guna kalau nak baik, tp tanak berubah. Stay the same.
 Dia ada ckp biar jela macam ni, 
memang bfore dia balik Malaysia keadaan kami macam ni dah.
Sedih kan, means dia sndri tak terpikir utk btulkan keadaan.
Lagi sedih bila aku selalu tunggu when dia nk bg tarikh nak
datang jumpa aku, tp aku tak dpt apa :')
Aku mula-2 sangat excited nak bg bju liverpool.
Ni mama and abah bagi.
Teringat mama ckp,
'Takpelah mama belanje, bukan selalu mama bg korang'

And now, kami gaduh mama just tahu we're not okay.
Act, mmg nk bgthu smlm. But,
Maaa tak sihat, today nak pergi amik darah.
Takot kena denggi, for 2nd time.
Lagipun baru-2 ni cek darah, tinggi tekanan darah dia.
Now demam tak baik-2.
Hope tadek apa-2. Tanak mama nangis nnt.
Mama risau. 
Remember she said, 
"Kalau mama tengok korang gaduh, mama yang tension,
smpai tak tido malam, pkir macam mana, mama tak tahu kenapa
tapi tu mama rasa"

Sebagai anak, apa korang rasa? 
Kalau smpai macam tu mak aku sayang,
pikir tak mcam mana hati aku kat dia?

Aku nak ada dengan dia, aku nak rasa kasih sayang dia.
Kenapa, benda yang da ckp tak suka, tp yang tu dia buat?
Hmmmmmmmmmmm!

Ohh, takpelah. There's nothing utk aku ckp banyak.
Ramai orang sayang dia, 
hopefully akan ada orang jaga dia. Apa pun terjadi.
Aku tetap doa yang terbaik utk dia.
Mgkin susah kita nak lupakan seorang yang dah family kita sayang.
Tapi aku tahu, ada sesuatu yang lebih baik akan datang utk aku.
So, aku just stay strong.
Keep laughing, smiling :) 
I start to move on slowly. .
I will try to forget about you,
semua kenangan dah hilang, sbb lappy tak sihat.
Kena format, and semua file dah tak dpt diselamatkan :(
And here, video.
Video ini, khas utk u sayang. Bfore im leaving.
Vdeo ni, i buat since u kat aussie.
Time kite gaduh. 
Dah lama nak tunjuk, I wish i akan tnjuk bila i dengan u nanti.
When you beside me. 
But . .
I know, kita takkan jumpa pun.
Just wanna say,
Im so sorry, for everything that happen.
If sebab i. 
I do, I love you. The one that  I really love.
I miss you so much.
You're really meant and special for me.
Do take care, hopefully.
Akan ada orang yang jauh lebih baik, 
jaga you. And i'll be so happy.
I'll never forget you.
I love you, I love you, I love you.


- Thank you for reading -

No comments:

Copyright@2011-2012. All Reserved by Asmiza Nadiah