Wherever you go, go with all your heart ♥- @AsmizaNadiah ( Twitter )

Wasiat untuk Nur Nadrah :')

Assalamualaikum,

Ada wasiat pulak kan ;D Ahaaa, this entry SPECIAL for my fabulous friend.

Nur Nadrah , Achadarling , Lenglui Acha . #sameperson :')


helo Chaaaaa ;'D

Okay, first of all. Nak say thank you so muchhh. Always with me even in my hard time you always there with me. Facebook, twitter, cellphone. And etc. Jyeahhh :'D You're very nice person ! So many secret we keep together. Thank you for everything la kan. :')

Actually, all facebookers digemparkan, one video. "APA AKAN JADI DEKAT FACEBOOK KITA BILA KITA MATI". Actually, benda ni dah tengok lama. Berkurun gilaa la kan. Haa.

Sebagai orang yang I trust most.
The only person tahu password facebook account mieza only you. Ahaa, other password will tell you soon.

Just nak mintak tolong cha. Wasiat besar ni tahu ! :')

Nanti , kalau mieza dah tak ada nanti cha tolong eh . Delete account mieza .
SEMUA tahu ? Facebook, Twitter, Blog, And Etc. Okay ?

Tapi delete ALL the photos first, okay? Delete all my infomation.
Dan semuaa. I trust you ! No worry baby girl :'D

So, bilaaa miza dah tak ada nanti. Please, jalankan semua ni :'D
Okay, nothing pun actually. But, nak sangat tulis untuk cha.
Okay, I love you dear :'D


Love, 
YAYA.

- Thank you for reading -

No comments:

Copyright@2011-2012. All Reserved by Asmiza Nadiah