Wherever you go, go with all your heart ♥- @AsmizaNadiah ( Twitter )

REALLY cannot !

Apaa yang tak boleh ?

Semalam aku take time untuk pikir semua ni, sebab benda ni libat family aku masa depan aku. Jadi aku tak boleh buat main. Bilaa tanya mak aku, AFNAN. tanya abah, AFNAN. Aku nak letak R celah mana ? Just give me some opinion. Tanya hati aku? Of course, nama yang appear AFNAN ? kan ? So ?

Tak kan aku nak paksa sehidup semati dengan orang yang aku tak rasa sikit pun, aku tak suka mainkan hati orang sebab aku tahu, aku pun manusia biasa ada hati perasaan. Ntah la aku try untuk push diri aku untuk ada dengan R, tapi bukan aku tak nak. Aku kalau sayang tu ada tak ada hal ni tak boleh. Bukan hal kecik benda ni. Buat majlis, beribu habis. Aku tak bahagia. Dia bahagia. Apa pun tak boleh !


Yes, thank you, Paolo Coelho. So, aku tak nak mainkan hati dia. Tak apa la kan. Nanti dia balik Malaysia. Aku akan talk dengan dia. Sebab apa-apa keputusan aku tak buat pun lagi. Aku kena pikir benda ni bukan main-main kan? Semalam semua sibuk tanya mana aku, tak online, ohhh. Kalau sehari tak online gelabah habis la semua? Aku ada je. Off chat je. Sapa online skype ada je. Semalam betul-betul nak pikir. Off phone, segalanya OFF ! shit =,=' pening sangat.


I miss you, I really do Amirul Afnan. I'm trying hardest to forget about you, everynight before sleep I will pray, kalau you bukan jodoh I jauhkan perasaan ni hilangkan semua. What's happen ? My feeling towards you getting more strongest that before. For sure I nangis punya. Tipu lah kalau I tak cuba lupa u. Everyday, I tak nak sapa-sapa sebut nama u. Memang tak nak tahu pasal u. Tapi I tak boleh nak deny perasaaan I. Before dengan ex I tak pernah macam ni. After clash, I dah rasa macam nothing. Okay jee. Sumpah, memang tak pernah I rasa macam ni.

I dunno what the reason. Buat kita jadi macam ni, I nak je cakap dengan you, ni tu. Tapi I rasa nanti gaduh. I tak boleh terima sapa-sapa except you. I really don't know why. But, kalau orang cakap still awal. Nonsense. Sebab I never had this feeling before. I know myself better. So, I dunno. Seriously dunno. I just nak jadi diri I, I tak suka tipu diri I sendiri. Apa yang ada dalam hati. Im trying to talk, but I tak tahu nak mula macam mana,

Nak kata I marah you lagi, langsung tidak. Ntah la. Tapi bila cakap nak gaduh. I think masing-masing kena point dekat mistakes masing-masing. When talk nak baik, we can;t talk about past. Confirm masing-masing berapi je. u kena tahu la silap u kat mana. Haaay mieza ! Cakap apa ni, ntah la akan baik ke tak. Cakap pasal ni macam dia nak aku lagi !

Ntah la, aku berkorban semua ni dah cukup sakit dah, Aku harapkan dia bahagiakan aku je lagi. Rupanya lagi sakit dia tinggal macam tu je. Aku tak kesah kalau selama ni aku sakit hati semua asal sekarang dia senangkan hati aku. Tu je aku nak. Paham hati aku. Aku akan paham dia jugak. Dia tak pernah nak paham hati aku, jadi macam mana aku nak paham dia. Disebabkan ego, buat keputusan ikut emosi, semua terlibat. Mak bapak aku. dia ntah pikir ke tak. Janji janji semua. Susah ke kalau nak get back, and baiki kesalahan masing-masing. Benda senang kan? Ntah la. 

Aku sangat sayangkan kau. Kalau aku tak sayang kau, aku takkan ada kat tahap ni.
Perasaan aku tak kan ada dengan kau lagi. Aku just harap kau dapat pikir semua ni.

Aku rindu minguuu jugak ! :(


I dont know you bawak ke tak.
Everything that I miss is about you sayang. 
I just miss all about us.
All the sweet moments when we're together.
I rindu u suap makan,
I rindu u mara I tak makan ubat dekat rumah u haritu,
I rindu u marah kan I kalau I degil.
I rindu u mengadu kat ma kalau u jeles,
I rindu semua. Seriously. I miss you, Amirul Afnan.
Tak ada masalah yang tak boleh diselesaikan.
Antara nak dan taknak je lagi :(


Missin'you,
YAYA



- Thank you for reading -

No comments:

Copyright@2011-2012. All Reserved by Asmiza Nadiah