Wherever you go, go with all your heart ♥- @AsmizaNadiah ( Twitter )

Awak bahagia, Saya pun Bahagia. :DD

Tengok happy kan ? We talk pasal happy.


Alhamdulillah. Getting better, haha. Dari semalam ramai buat aku gelak ketawa. Yes, haha. Kadang-kadang aku boleh tersenyum bila tengok orang bahagia, bukan diri sendiri rasa. Kalau rasa lagi la indah kan ? Tak pa. The times will come I will waiting for that. Anytime. Insya-Allah. Berat kepala sekarang. Sangat lega semua. I'm getting better, so tomorrow discharged. At last, tak pasal masuk sini. Apa pun tak boleh. Hahaha. Senang bukan nak lupa kan orang pernah kita sayang ? sangat ! jangan sebut nama dia dengan sapa-sapa. Keep smiling the whole day, than you seee you see :))


See, I'm the one who smile there. Heloo awak kuning ! :) *gimmefive* haha. sangat indah kan bila orang berkejar untuk dapatkan kita? bukan kejam, tapi ntah. haha. tak tahu nak cakap apa. bila orang cakap "untung la if sapa dapat aku", "sayang aku dari dulu lagi", "tunggu aku dari dulu lagi" apa aku jawab ? takpa ada jodoh tak kemana. then aku buat pmikiran yang sangat nonsense. dah kalau semua tunggu aku ? aku kahwin dengan semua la. HAHAHAHAHA. ni ni, dari duk tunggu aku pergi lah cari someone better, aku ni pemarah tahu? haa, aku ni memang kalau sayang orang teruk punya, tapi memang seksa sapa ada dengan aku. haaa? so baik kamu kamu kamu kamu dan kamu cari saja orang lain :) Pape pun be happy ^^ Kitaaa happy sama-sama. Selama ni dok makan hati sendiri je. Sekarang, sudah. Happy saja. 


p/s : next week kita pergi holiday okay ? Kuantan - Port Dickson - Shah Alam - Kuantan :) *taksabar*



be happy,
YAYA

- Thank you for reading -

No comments:

Copyright@2011-2012. All Reserved by Asmiza Nadiah