Wherever you go, go with all your heart ♥- @AsmizaNadiah ( Twitter )

4 October 2011

Tarikh Keramat ke ? 4 October.


ehh, tidak. dia, kekasih jantung hati.
terbang ke North Perth, Western Australia.
dekat ke ? Haa, yela. Belakang rumah aku je kan -,-
Sedih, but I know. For your future, I'm okay.
Study hard sayang :')



Actually, malam tu [ 3th ] . Pergi jalan-jalan. Kakak aku jumpa boyfriend dia kot. Haiyoo -,- Kat Bangi, so aku dengan sepupu aku aku. Just around the Bangi. Bodoh tak ? Kami jalan kaki okay? Sebab kakak aku letak depan Mc'Donald je. Bukan tak nak makan. Tapi, perut ni mintak nasi? Macam mana? So, start our Marathon. Sampai la paling hujung Restoran Kelisa tu. Adventure gila. Lompat longkang semua. Dasyat kan? Ahh, yang penting makan. Then, kakak aku ambil kat sana. Then pergi dekat GMI. That time dah pukul 12 something PAGI, tapi kitaorang still boleh masuk dalam asrama dorang. Bodoh punyaa guard. Sebok dok text awek kot -,- Haha kan ? Then back to Shah Alam. Sampai dekat pukul 2 pagi jugak la. Penat, Sakit Perut semua ada ? Cool kan ? Hati ? Tuhan sahaja yang tahu.


Berapa banyak transit ? 10 station nak kena tunggu kan?

PADANG JAWA -------> KL CENTRAL

On 4th, pagi-pagi aku dah bangun semua. Siap-siap. Then kakak aku just hantar aku kat KTM ape ek? Padang Jawa ek? Maybe la kan. Haiyoo -,- Around 6 something aku dah ada sana. Yang sedihnya, sampai sana. Dalam purse aku tak ada duit kecik. Aku malas nak cakap orang bodoh tapi, suppose dia buat business benda ni the problem is kan? Aku nak bayar tu, dia cakap dia tak ada duit nak bagi balance. Ya Allah, sabar jela. Dia boleh cakap. Pergi cari kedai, tukar duit. Aku rasa macam nak hempuk dia je. Mana ada kedai kat situ. Kiri kanan semua hutan okay? What I'm doing? Aku nak juga sampaikan kaki kat KLIA, jumpa makcik ni, mintak tolong bayar. Makcik tu cakap tak boleh. Once tu aku turun dari stesen, tengok orang jalan. Dah la hujan time tu. Aku cuba mintak tolong makcik tu. Then, makcik tu tolong. Terima Kasih gila kat Makcik tu tolong aku. Serupa mintak sedekah. Kalau tak, aku tak dapat sampai sana :( Sepanjang dalam KTM, aku berdiri je. Sumpah, sesak. Ada orang bagi aku duduk, tapi ada pakcik tua. Dia lebih berhak kan. Aku bagi dia duduk. "Duduk baik-baik yah pakcik :)"


Okay, binatang atas ni nama dia "KLIA Express" Tahu ? Okay, tahu DIAM ! Sampai KL Central around 7.48. Sedih tak ? Memang lama naik KTM tu, mahu aku tak sedih kan. So, next train is 8AM. For the true, dia cakap. Only 28minutes to KLIA. Nak taknak aku cuba la. Time, dalam train, saja je call. Tanya dia kat mana. Sebab, takut la tak jumpa. Dia cakap, kat Mc'Donald. Okay, tak pa. Tak lama, dia text tanya aku kat mana. Dia cakap 10minutes more, dia dah kena turun. Time tu, MENANGIS terus. Takut tak sempat. Aku time tu tengah pening nye. Gagah jugak la sepute burung Gagak. Haiyoo -,- Sampai sana, dia dok buat countdown semua. Buat aku lagi sedih kot. Haiyoo -,- Then, GGGG bagai. Cari tak jumpa. At last, aku jumpa jugak. Less then 5 minutes, I got to see you there sayang. Sedih gila. Rasa macam. Haih T_T Just got hold your hand a while, and you said. "You, take care" Yah, sedih sangat. I was badly crying, while waiting my flight. Hmmmm. Lebih lanjut the story, let I keep it, as the best memories in My Life, for my Special One :) I love you, I do.




I love you and I miss you. #Noted.



Huggin' and Kisses,
YAYA.














- Thank you for reading -

No comments:

Copyright@2011-2012. All Reserved by Asmiza Nadiah