Wherever you go, go with all your heart ♥- @AsmizaNadiah ( Twitter )

Kawan atau lawan ?

Assalamualaikum.
Kawan-kawan atau lawan-lawan ?

Sapa makan cili mesti rasa pedasnya ?
Sapa makan gula rasa manisnya ?
Sapa rasa garam rasa masinnya bukan ?

Come on guys ! Be matured la weh. Aku bukan apa. 
Aku feel like, Woah ! Apaa korang rancang sbnrnye ?
Ohh now I got it ! Bila dapat baca sendiri kan ?
Kawan, kalau dah nama kawan tak kisah kawan kita tuh macam mana.
Sebab terasa diri terasa terlalu bagus lah tuh kan. 
Negeri kau duduk tu, memang negeri orang tadek adab.
Even bukan semua laa. But ade certain tu.
So, orang memang dah anti siap. When you're being so nice.
Hit me ! I always fine and being so good for you friends
Now, macam Gampang! serious.

WARNING !


Kawan bila kita tahu dia take drugs ke apa ke.
Be there, they need us to give him/her an advice.
Korang pemikiran letak celah mana pun tak tahu. Haish ~ 
Kadang2 die ade sebab. 
Allah dah ciptakan manusia perangai yang berbeza. 

Aku sangat tak kisah, kalau kau nak buat kawan 
yang susah senang kau selama ni macam ni.
Tapi dengan parent kau, kau baik bukan main.
Sumpah tak kisah. Ni, dengan parent sendiri.
Hormat pun dah tak reti, aku tengok mak kau diam je.
Nak beli ni beli tuh. Nak yang jenama habis.
 Lagak kau macam orang kaya.
Tapi sebenarnye tak. Kau pernah suruh aku tipu mak kau sekali.
Aku tengok mak kau time tu, serbe salah aku.
So, kau pikir lah sndri okay, wahai kawan-kawan ku ?

Buruk kawan kita jangan kita ikot, tapi baik yang ade dalam diri kita ikot.

Betul !
Kawan kat mana-mana boleh cari. Sahabat itu susah :)


Love,
YAYA :)

- Thank you for reading -

No comments:

Copyright@2011-2012. All Reserved by Asmiza Nadiah