Wherever you go, go with all your heart ♥- @AsmizaNadiah ( Twitter )

Jadi Non-Resident La !

Bla bla bla blaaaaaaa.

Eh, korang nak tahu tak ?
Next sem aku kena dok luar !
Erghhh =,=' Duduk luar okay? Duduk luar !
Jadilah Non-Resident ^^v
What The Fish Kembung laaaaaaaaaaaaa @_@


RAYUAN ?
Hell NO ! laa kan. nak tahu kenapa ?
Kena tunggu seminggu dorang semua dah masuk bru tahu.
Leceh laa, aku bukan dok MACHANG wehhh ~
Aku dok KUANTAN ! Barang celah mana aku nak tarok.

Everybody talk about 'COLLEGE' today !
Deym! Semua budak luar tak dpt kot.
Ada tu ada laaa, but 80% semua tak. Eeeei ~
Rasa nak berenang-renang jeeee ni.

Chat box aku busy habis okay ? Ingat sama part dengan aku je tanya.
Ni 'ABANG-ABANG' senior pun dok tanya.
Siap tolong tengok pun ada. Tak boleh blahhh.
Dari nak maraaa ------> gelak habis-habisan.
Depaaa, memang suka la aku jd NR, 
sempoiii gilaaa bak hanggggg eh ? pungkok hang!
aku dok jenuhhh cari tempat nk merempat ni ha.
Haha xD Sibukkk jee abg senior aku ni.
Bak dorang ckp, boleh ajak merewang.
Hahaha :D @_@ study study study !


THE END !

p/s ; esok result pulak, blegh =,=' hay hay kamu ! doa untuk saya okay ? harap dapat result okay-okay saja.
Insya-Allah, Aminnn. :)
Positive mieza, BE POSITIVE !
Ohh yeah ! :)



BengangNi,
YAYA.



- Thank you for reading -

No comments:

Copyright@2011-2012. All Reserved by Asmiza Nadiah