Wherever you go, go with all your heart ♥- @AsmizaNadiah ( Twitter )

Si Penjual Madu



Lai Lai Lai, Sapa mahu beli madu. ;D



Al-kisah si penjual madu ni, haiyoo =,='
Hari aku keluar Sabtu hari tu, aku pergi la Maybank, Kuantan ni.
Nak pergi ATM, nak ambil duit, haha ;D Kat luar bank tu memang ada orang jual madu ni.
Mamat ni gemuk la gak, muka tak tahu nak cakap. Err =,='
Caraaa dia aku sungguh tak berkenan laa mamat oiiiiii !
Aku nak masuk dalam bank, dia suaaa laa kertas yang aku tunjuk kat atas ni.
And, dia cakap ;
" baca lah kat dalam "
okay fine ! aku boleh terima lagi, tapi bilaa dia cakap.
" ada nombor kat situ mesej la nanti boleh berkenalan "
ahahahah :D aku pun rasa nak gelak. kau nk jual madu jual jela kan.
ishhh, time kluar tu dok tahan aku kat pintu Maybank tu.
Die dok pesan suruh mesej dia. Memang tak lah kan.
Aku memang tak suka kena kacau dengan orang aku tak kenal.
Nanti confirm aku akan angin gila babi punya.

Time dekat Terminal tu pun kami jalan, time tu kami nak pergi kat kereta.
Kami jalan 4 orang, then ada mamat ni, dengan selambe nye. tahan kami !
then, dia boleh gi kat aku, dia cakap ;
'saya nak berkenalan dengan awak'
aku memang tak layan laa wehhh ~ aku bukan jenis melayan.
then aku belah laa cepat-cepat tinggal kawan aku.
then dia boleh pulak pergi kat member aku, mintak tlg member aku.
dorang kenal laa aku camna, free je kau kena sound dengan member aku kan?
ahahah :D kau yang nak berkenalan, kau pergi la sendiri.
ahaa, Goodbye boy ;D

You're so anoyying !


Fcukyou,
YAYA.

- Thank you for reading -

No comments:

Copyright@2011-2012. All Reserved by Asmiza Nadiah