Wherever you go, go with all your heart ♥- @AsmizaNadiah ( Twitter )

Pemarah ? :'(


PEMARAH KE AKU ?


For the serious, Of Course. I'm Not. Ntah la. Sometime, there something happen buat aku jadi macam ni. Aku rase tertekan sekarang. Haiyoo -,- Since aku kenal dia. Aku tak pernah marah dia, if dia buat apa-apa pun, aku akan diam je pun. Tapi sekarang, serba serbi aku nak marah je? Kenapa? Bodoh gila rasa ==' Okay, semalam aku pikir seharian benda alah ni. Members semua cakap, since aku balik, asal pendiam. Sorry guys, ntah la. I have nothing to talk. Itu sahaja. I'm so sorry ! Aku rasa macam. Hmm what eh ? Aku jadi pemarah macam ni. Aku memang tak boleh orang api, once orang dah memang bagitahu, kau macam ni macam itu. Point ada. Confirm la aku nak marah. Tapi aku tak salah sapa-sapa. Yang kawal keadaan itu aku. I need time. Jyeah ? Aku try cari silap aku di mana. Insya-Allah. 

I'm not going to be like that anymore. 

I want my old back. Okay, sudah. Jangan sedih, Mieza? Pergi sana tidur. Good night.


p/s : Im just badly missing you, right now. T_T


Love,
YAYA




- Thank you for reading -

No comments:

Copyright@2011-2012. All Reserved by Asmiza Nadiah