Wherever you go, go with all your heart ♥- @AsmizaNadiah ( Twitter )

Meet my oldbuddies

Semalam, seharian hang-out. Dan sampai aku demam hari ni.
Balik semalam dah dekat pukul 12, dari pukul 2 kot. :(
But, I enjoyed, when I meet my oldbuddies came from Penang ;D
Kami satu sekolah rendah dulu, sekolah menengah antara kami. aku je sekolah lain :P
Kami stay, dalam satu pangsapuri dulu so mereka la kawan-kawan main tiap-tiap petang.


Haha. Kami sangat gangster dulu okay. Both of them dulu, boleh kata la tomboy, but now tak la.
Da maturedddd maaaa :) But, kami dulu nakal. Kuat la gaduh dengan orang.
Aku kenal dorang dah lama, and kami tak pernah bergaduh.
I know them, they know me. So kami sangat fcuk! bila people talk silly about kteorang :)

First jumpa kat Maharaja lawak punya Audition.
Aku tak suka orang ramai, but oldmates punya pasal jalan.
Kebetulan ada audition, kami semua tak tahu.


First thing yang kami adalah makan, 3 restoran kami pergi.
Serious tak tipu punya. Fisrt pergi Golden Restoran.
Hahah ;D


kannnn ? haha ;D kami tak makan pun kat restoran ni.
Duduk dan pergi kat Restoran Ayam Penyek pulak.
Watch OUT ! HAHAH



and again, kami TAK MAKAN pun kat restoran ni.
HAHAHA. kami keluar dari mall ni.
Kami jalan jalan.
Dan . . .


haha, dan kami makan dekat kedai MAMAK jee kot.
Sebab kat kedai lain yang kami pergi masing-masing tak ada selera.
Ingat nak makan fast food je, kteorang dah bosan rasanya.
Yang tu je ngadap nyee kan ;D


HAHAH, and kami semuaaa pergi jalan-jalan dan shopping :)
at Kuantan Megamall.
FYI ; aku dah lama gila tak jejak kaki kat mall ni.



then, kami gerak pergi kat lain. Bosan la jalan kat mall.
Nik Afiqah drive kereta, so round round the world la kan.
Penat balik laa kan, but kami kena SAMAN PARKING.
kami memang macam ni, suka buat otai, dari dulu lagi,
ahahah ;D


okay, comel tak comel tak ? kan kan ?
hahah. aku beli bnd alah ni jee pun :)
sbb aku tahu susah nak cari,and aku sangat obsess dengan bnd alah yang
comel comel comel :) end.

nway, tired but i'm happy !
hope dapat jumpa korang lagi.
rajin-rajin trun pahang okay :)

A true friend unbosoms freely, advises justly, assists readily, adventures boldly, takes all patiently, defends courageously, and continues a friend unchangeably.

p/s ; mak aku gerak gi KL hari ni, sampai KHAMIS kot ? aku takleh nak ikot sebab adik aku exam akhir tahun. and aku terpaksa akur as a sister kena jaga adik aku sorang ni. :) and kena jadi cikgu math dia, sebab cikgu math dia cuti bersalin. so, okay fine dehhhh ! :') aku sangat sakit hati. terima kasih. haha.



TrueFriend,
YAYA.














- Thank you for reading -

No comments:

Copyright@2011-2012. All Reserved by Asmiza Nadiah