Wherever you go, go with all your heart ♥- @AsmizaNadiah ( Twitter )

Hate that I love you ? BABI ape ntah .



Hah, dah tak sayang ? takpa la. sumpah , tanak pikir hal kau lagi. pas ni back t my normal life, suka dengan semua orang la kan. aku boleh la nk buat apa aku suka. kau ? go on with your life. anyway, aku mintak maaf jela banyak-2 ye. aku boleh hdup tanpa kau sekarang. bila kau cakap dah tak sayang, okay. fine. aku paham. takpa. no more you after this, i will make sure about it. all the best dok sana okay. jgan nak hanyut lagi sudah la ye. okay? apa lagi. just wan say, im fine. im fine, dah tak nangis semua tidak, sya pasti ! silakan pergi :) no moreee you boy. okay, bye :) helo, new life. iloveyou ^^v welcomeeeee :D

p/s : kerana seorang perempuan nak gaduh sampai hilang feelin' bagai, salah sendiri jugak. ntah la. 

- Thank you for reading -

No comments:

Copyright@2011-2012. All Reserved by Asmiza Nadiah